Rialachas agus Riarachán
Gearáin, Tuairimí & Aiseolas Custaiméirí
Gearáin Fhoirmiúla:
Más mian leat gearán foirmiúil a dhéanamh is iad seo a leanas na sonraí teagmhála:
An Stiúrthóireacht Seirbhísí Corparáideacha
Comhairle Contae Chorcaí
Urlár 14
Halla an Chontae
Bóthar Charraig Ruacháin
Corcaigh
T12 R2NC
R-phost: customercare@corkcoco.ie
Achomharc a dhéanamh don Ombudsman:
Tá súil againn gur éirigh linn do ghearán a réiteach go sásúil. Mar sin féin, má tá tú fós míshásta lenár bhfreagra is féidir leat do ghearán a chur faoi bhráid Oifig an Ombudsman. Tá an tOmbudsman cothrom, neamhspleách agus saor le húsáid.
Iarrfaidh an tOmbudsman ort sonraí do ghearán agus cóip den litir/ríomhphost seo (ár bhfreagra deiridh ar do ghearán). Is é an bealach is fearr chun teagmháil a dhéanamh leis an Ombudsman ná trí:
- Déan cliceáil ar an nasc ‘Déan Gearán’ ag www.ombudsman.ie.
- Scríobh chuig: Oifig an Ombudsman, 6 Ardán Phort an Iarla, Baile Átha Cliath 2, D02 W773 nó
- Glaoch ar an Ombudsman ar 01 639 5600 má tá aon cheist agat nó má tá cabhair uait chun do ghearán a dhéanamh.
Achoimre ar Doiciméad
Achoimre ar Doiciméad
03 Nov 2022
pdf
1.89MB
Straitéis Seirbhíse Do Chustaiméirí